piątek, 4 kwietnia 2014

Drobiazgi 1

Plan byl taki, aby te wszystkie moje rozne drobiazgi kiedys uczciwie zebrac i obfotografowac, i dopiero wtedy zaprezentowac swiatu, ale ze wciaz mi to sie nie udaje, wciaz calkiem sporo tych niekiedy blizej niezidentyfikowanych pierdolek gdzies mi jeszcze lezy i sie kurzy, to postanowilam przynajmniej zaczac je organizowac w grupy i pokazywac:)
Na poczatek pare "futeralow" na telefony - zrobilam ich cale mnostwo i oczywiscie rozdalam, te akurat mi sie ostaly, bo w zamierzeniach mialy miec takze prosta haftowana kwiatowa dekoracje, do czego zbieralam sie tak dlugo, ze w miedzyczasie wlasciciele telefonow pozmieniali aparaty na nowsze modele:) Teraz troche smieszne mi sie wydaja, z tym sznureczkiem i okienkiem na wyswietlacz i petelka na guziczek:) Ale zrobione sa ladnie, nadlubalam sie sporo, ten niebieski robiony falszywym ryzem.









1 komentarz:

  1. Dobry pomysl !! Nie pomyslalam, ze można w taki sposób zabezpieczyć telefon. Sprobuje sama taki zrobić. A.

    OdpowiedzUsuń