poniedziałek, 21 sierpnia 2023

Letni szydełkowy topik

Modne handmade na lato

Bardzo lubię kwadraty babuni oraz cudowną bawełnę Fiocco włoskiej firmy Tre Sfere - połączyłam te dwie super moce i wyszydełkowałam kolorowy topik na lato!

Rozmiar to XS - połączyłam 36 kwadratów, w grupach po trzy, czarnym kordonkiem, także bawełnianym, ale dużo cieńszym. To samo szydełko w obu przypadkach - te czerwone, numer 4,5, moje ulubione❤️

Schemat jest naprawdę bardzo prosty, planuję powtórzyć go także w większych rozmiarach 😃

Te piękne, dzielne i cierpliwe modelki to moje koleżanki z pracy, którym bardzo bardzo bardzo dziękuję za pomoc!





A tak wygląda na dziewczynach:










Cudownie to wygląda, prawda?

Teraz takie rzeczy się nosi - kurcze, to super uczucie być na czasie!





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz