poniedziałek, 4 września 2023

Coś nowego, ale wciąż topik

Letni szydełkowy topik po raz trzeci

Wciąż szukam najbardziej mi odpowiadającej formy dla letnich szydełkowych topików - to moja trzecia próba:
prosty, robiony na prostokąt, korpusik i bardzo proste wiązanie.
Szydełko nr 4,5, czyli to czerwone, moje ulubione, wzór to skrócony słupek wbijany w tylne oczko (to właśnie daje efekt "ściągacza")
Kolory wybrane z moich zapasów, i tylko trochę inspirowane filmem Barbi:)
Rozmiar XS, jak zawsze na moje pierwsze próby, bo łatwo można wychwycić pewne rzeczy do ewentualnej poprawy.
Najcierpliwsza osoba na świecie, czyli koleżanka z pracy Miriam jako modelka❤️
Zdjęcia zrobione jeszcze przed praniem i blokowaniem, być może całość wyglądać będzie nieco inaczej już po. Na pewno pokażę👍

Pierwsza próba wygląda tak:














Podoba wam się? 
Jakieś uwagi do ewentualnej zmiany?
Ja np. myślę sobie, że być może wiązanie w innym kolorze byłoby bardziej widoczne....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz