poniedziałek, 20 maja 2019

Propozycje z gazetki

Gazetki działają na mnie uspokajająco. A w zasadzie nie same gazetki, co kupowanie gazetek. Ich zakup raz na jakiś czas służy zredukowaniu poziomu stresu :) Tę kupiłam jakiś miesiąc temu, parę pomysłów uważam za godnych uwagi.
Baby Copertine - Uncinetto e Maglia - Mani d'Oro Uncinetto - bimestrale n.46





Creazione di Antonia Greco





Creazione di Simona Bonasia


Creazione di Anna Maria Ciardiello

Creazione di SILKE ARVIER



Creazione di Anna Maria Ciardiello


Creazione di Simona Bonasia

Creazione di Simona Bonasia



Creazione di Laura Gallo





2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Najfajniejsze, ze ja czesto sobie mysle: "Ach, ja bym to przeciez lepiej zrobila!", po czym siadam do robienia i wychodzi mi absolutne brzydactwo :)

      Usuń