poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Stopniowane kwadraty babuni

KOCYK W STOPNIOWANE KWADRATY BABUNI


Pomysł znalazłam na Instagramie, kolory dobrałam z tych, które miałam w domku. Tak więc i ten kocyk jest w pewien sposób wykańczaniem resztek :)
Kocyk wyszedł mi bardzo duży, 133x102cm, czyli dużo większy niż początkowo planowałam - chciałam aby był prostokątny a nie kwadratowy, więc dodałam po rządku kwadratów po obu końcach. Teraz myślę, że może kwadrat nie był takim złym pomysłem :) Może wystarczyłoby dodać parę rządków więcej przy wykończeniu? Nie wiem, ale schemat/wzór bardzo mi się podoba, więc na pewno spróbuję go jeszcze raz czy dwa poprawić :) Chciałabym też np. dodać jeszcze jeden kolor, albo tak wykombinować aby dało się wszystko zszyć metodą join-as-you-go, czyli bez tych wszystkich dodatkowych nitek do chowania. Moim zdaniem możliwości są olbrzymie, i będę mogła się jeszcze wykazać kreatywnością. Super! :)
A na razie pokazuję pierwszą wersję, mój pierwszy kocyk w stopniowane kwadraty babuni.


Kocyk w powiekszajace sie kwadraty babuni
Kocyk w powiększające się kwadraty babuni - widok z góry

Una copertina fatta all'uncinetto con i quadretti della nonna di diverse misure
Kocyk w kwadraty babuni - stopniowanie wielkości środka kwadratu

Handmade blanket of two colors of grannysquares
Kocyk na szydełku - przepiękny, ciemny, głęboki niebieski i biały

A border of big blanket with a half of grannysquare
Szczegół wzoru - brzeg i pół brzegowego kwadratu

Ben visibile cambiamento di grandezza di classica piastrella dà un efetto di illusione optica

Zblizenie na motyw szydelkowego kwadratu babuni

Wykonczenie kocyka to dwa rzadki bialego i ciemnoniebieski brzeg
Szczegół wzoru - wykończenie brzegu

Il bordo della copertina è semplice ed elegante


Simple border makes this crochet blanket look complete and sophisticate

La più piccola parte blu della copertina a quadrati della nonna
Szczegół wzoru - środek kwadratu babuni


Prosty elegancki brzeg dodaje elegancji i spokoju calemu kocykowi



Szczegół wzoru - brzeg

Szczegół wzoru - pięć rządków kwadratu babuni

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny efekt stopniowania, mój faworyt! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ja tez wyjatkowo lubie ten wzor :)
      Dziekuje za mile slowa, pozdrawiam!

      Usuń