poniedziałek, 30 grudnia 2019

Zdjęciowo-dokumentacyjne podsumowanie roku 2019

W tym roku szydełkowałam naprawdę dużo, więc uważam go za bardzo udany :) Prace, które skończyłam udało mi się tutaj (prawie wszystkie) już pokazać, ale na koniec tego pracowitego roku chciałabym podzielić się z wami także tym, GDZIE w tym roku udało mi szydełkować :)
Miałam przy tym wiele - jak widzicie - okazji, aby zauważyć, że osoby szydełkujące w miejscach publicznych są dla innych wielką ciekawostką :)

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU!
SZCZĘŚLIWEGO 2020!
WIELU SATYSFAKCJI I RADOŚCI W DĄŻENIU DO NICH!


szydelkowanie nad brzegiem morza o zachodzie slonca
Nad brzegiem morza o zachodzie słońca 

szydelkowanie w ogrodzie w pracy
W przerwie na lunch w ogrodzie obok miejsca pracy 

Kocyk w African Flower robiony w pracy
W pracy (sic!)

Element kocyka w African Flower robiony na plazy
Podczas opalania

Szydelkowanie na basenie pod koniec dnia
Przy basenie z siarkowymi wodami pod koniec dnia

Szydelkowanie na plazy uwazajac na piasek
Nad morzem

Szydelkowanie w miejscach publicznych - tutaj w pociagu
W pociągu wracając z pracy 

Najwspanialesze szydelkowanie - w domu na balkonie
W domu na balkonie 

Mini-krosno placione w pracy
W pracy

Szydelkowanie wedlug schematu w domu w poscieli
W domu w łóżeczku 

Element kocyka w African Flower robiony na basenie
Znów na basenie

Spora czesc kocyka zrobilam w samochodzie podczas czekania
W samochodzie podczas czekania w deszczową pogodę

Szydelkowanie w szpitalu czekajac na koniec badania
W szpitalu czekając na koniec rezonansu magnetycznego


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz