poniedziałek, 13 stycznia 2020

Podsumowanie roku 2019, stan obecny i plany na 2020

Na rok 2019 miałam całe mnóstwo planów i projektów, i bardzo poważnie i uczciwie do nich podchodziłam w ciągu tych miesięcy; a wstępne jego podsumowanie zaczęłam robić już we wrześniu :) Cieszę się z tego, co udało mi się wyszydełkować, ze wszystkich punktów, które zrealizowałam, nad resztą popracuję w roku 2020. Oczywiście podczas tych miesięcy do mojej listy pomysłów doszło wiele innych, i to najróżniejszych , i te też będą brane pod uwagę :)

Najpierw sukcesy:
Skończyłam oba kocyki w wypełnione kwadraty babuni - szaro-różowy i biało-morski; które dołączyły do zwycięskiego schematu pierwszego kocyka, tego biało-niebieskiego.
szaro-rozowy kocyk w pelne kwadraty babuni
bialo-morski kocyk z pelnych kwadratow babuni
bialo-blekitny kocyk z kwadratow babuni
Wykorzystałam leżące i czekające na zmiłowanie duże kwadraty babuni z cieniowanym środkiem i białą obwódką wokół. Dzięki nim powstały dwa prawie identyczne w strukturze kocyki, ale za to w innej kolorystyce.
kwadratowy kocyk - ten w fiolecie
kwadratowy kocyk - ten w niebieskim
Z podobną litością pochyliłam się nad malutkimi gotowymi kwadratami babuni, które zebrałam razem, dodałam tu i tam trochę rządków i też powstał z nich naprawdę bardzo uroczy kocyk.
male kwadraciki, ktore staly sie kocykiem
Trzy kocyki z kwadratów babuni powstało po prostu w ramach akcji wykańczania posiadanych zapasów włóczek - pokazałam je w 2019, choć ich początki sięgają zdecydowanie głębiej, co najmniej do 2018; dwa są całkiem ładne, bo w kolorach kontrastowych i regularne, trzeci zaś miał być artystyczny, no i wyszedł mi cały krzywy i z potwornie źle dobranymi kolorami (to nieudany eksperyment z "cieniowaniem" niebieskiego)
pierwszy kocyk z wykanczania welen
drugi kocyk z wykanczania welen
najgorszy kocyk z wykanczania welen
Jeden kocyk w bordowo-różowy cieniowany akryl miesiącami czekał tylko na brzeg, bo nie miałam pomysłu jak go by tu zrobić, i tak trochę na siłę zrobiłam mu w końcu ten brzeg, z tego, co akurat miałam; ale obawiam się, że chyba widać jak bardzo niechętnie to zrobiłam.
bordowe kwadraty babuni cieniowane
Zrobiłam trzy kocyki z efektem 3D - jeden uważam za genialny, drugi za ładny i ciekawy, trzeci to raczej porażka.
genialny kocyk z efektem 3d
azurowy ciekawy kocyk z efektem 3d
kocyk zupelnie bez planowanego efektu 3d
Miały być zakładki robione non-stop, czego nie zrealizowałam, ale parę nowych ładnych sztuk jednak powstało; i przede wszystkim - ogarnęłam cały mój warsztat koralikowo-drobiazgowy, co jest dla mnie ekstremalnie przy tym ważne; więc jednak sukces :)
powrot zakladek

Z rzeczy, których nie planowałam a zrobiłam jest kocyk w powiększające się kwadraty babuni i nowa technika pracy na szydełku, czyli mini-krosno.
kocyk w stopniowane kwadraty babuni

Chiałam eksperymentować z nowymi kolorami i innymi łączeniami kolorów - tu uważam, że szaro-różowy kocyk i łączenie mdłym fioletowym zamiast pięknym granatowym zupełnie mnie zrealizował w tym punkcie :)
A eksperyment z nową techniką, tj.mini-krosno, wystarczy mi na kolejnych parę lat.


Teraz zaś to, co wciąż jeszcze czeka:

Kocyk w African Flower różowy - brakuje bardzo mało do końca
Kocyk w African Flower niebiesko-fioletowy, ten do zszycia igłą - tu zero postępu i absolutny brak chęci poprawy z mojej strony.
Kocyk w postacie z Minecrat'a w wypełnione kwadraty babuni - zero postępu
Kocyk mille-fiori - podzielone kwiatki na co najmniej 3 kocyki - zero postępu
Oba kocyki na widełkach, ten fioletowy i ten szary - zero postępu

Z pomysłów z roku 2019 - 
- kocyk w boisko do piłki nożnej (zielony) - ZACZĘTY
- kocyk w rozetki (te z bluzeczek) - ZACZĘTY


Prawdę mówiąc trochę się waham robić podobną listę na 2020 :) Trochę zmieniły mi się gusty, no i staram się patrzeć zdecydowanie szerzej na te moje robótki.
Jedynym więc postanowieniem będzie to, aby dobrze się bawić szydełkując :)
Witaj cudowny 2020! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz