czwartek, 26 października 2023

Targi Abilmente - co kupiłam?

Jadąc na targi rękodzieła artystycznego Abilmente w zeszłym roku nie do końca byłam przygotowana na to, co zobaczę. Mając przygotowany pewien budżet (niby sama go sobie z góry ustaliłam, ale byłam gotowa na ewentualne jego naciągnięcia:) byłam po prostu ciekawa, co tam na mnie czeka❤️

Okazało się, że ceny są porównywalne z moimi zaufanymi miejscami na zakupy, do których chodzę normalnie, i bardzo mnie to ucieszyło - inaczej ten przewidziany ewentualny wydatek znacznie przekroczyłby moje (skromne!) możliwości finansowe😃

Ucieszyłam się też z tego, że wiele aktywności artystycznych po prostu mnie nie interesuje - nie umiem i nie chcę umieć pleść makramy, dekorować tortów, robić kolczyków, rzeźbić i malować drewna, tworzyć świec sojowych itd. itp., bo inaczej mój posiadany zasób gotówki zniknąłby w oka mgnieniu😃

Z tym większą radością mogłam oddać się szukaniu rzeczy, których nie znalazłabym nigdzie u mnie w okolicy.
Znalazłam GUZIKI ❤️❤️❤️

Oto moje radosne zakupy w tym roku:







A tak było w zeszłym:






Cudowności, prawda?❤️






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz