poniedziałek, 6 listopada 2023

Targi szydełkowe Abilmente

Targi rękodzieła w Rzymie - radość dla twórców!

Zawsze pod koniec września w Rzymie zjawiają się targi Abilmente - to olbrzymie wydarzenie dla wszystkich zajmujących się szydełkiem, wełną, scrapbookiem, plecieniem, makramą, i generalnie rękodziełem wszelkim.

Tegoroczna edycja była drugą, którą zwiedziłam, i po raz drugi było super cudownie ❤️

Wprawdzie budżet miałam ograniczony, więc na żadne szaleństwa zakupowe nie mogłam liczyć (może i dobrze), ale już samo bycie tam, oglądanie stoisk, patrzenie na to, co robią inni, jak im to wychodzi, szukanie inspiracji, zachwycanie się pracą i zaangażowaniem zdolniejszych ode mnie było prawdziwie radosnymi doświadczeniem.

Zauważyłam, że w porównaniu do poprzedniej edycji było dużo mniej wywieszonych prac na szydełku, i - oprócz sprzedaży - bardzo intensywnie były promowane kursy i nauki wszelkie.

Na poniższych zdjęciach pokazuję stoiska i wydarzenia, które najbardziej przykuły moją uwagę.

Targi Abilmente odbywają się w Rzymie pod koniec września w Fiera di Roma, czyli olbrzymiej powierzchni wystawowej.

A to bilet i wejście do hali, w której targi się odbywały - wejściówka na jeden dzień kosztowała mnie 11€ (bo kupiłam bilet w kasie przy wejściu - nabywając go online wcześniej cena wyniosłaby 8€)


Ceny nie odbiegały od tych, które proponuje mój ulubiony sklepik niedaleko miejsca zamieszkania, co bardzo mnie ucieszyło - budżet miałam ograniczony i trochę się bałam, że będzie mnie kusić każde stoisko 😂

Z tego sznurka dziewczyny robią torebki, a ja planuję zrobić taką luźną, lejącą się bluzeczkę à la pajęczyna na Halloween 🤦‍♀️🤣
W moim sklepie pani właścicielka wciąż utrzymuje cenę 7€ za paczkę 👍💪























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz