poniedziałek, 20 listopada 2023

Top na moje rozmiary

Gdy już spróbowałam swych sił w nowej produkcji, czyli topików robionych z kwadratów babuni i łączonych metodą join-as-you-go (czyli po prostu wszystkich razem jeden po drugim), i wymęczyłam już dokumentnie moje koleżanki z pracy prosząc o przymierzanie kolejnych próbek i pierwszych wersji i potem nalegając na robienie im zdjęć w ostatecznych produkcjach, to zachciało mi się czegoś tak akurat dla mnie👍
Takiego XL, ale z iskrą, z pazurem, z pięknem.

Poniżej zdjęcia, zobaczcie czy fajnie to wygląda czy nie.
Szkoda, że nie zdążyłam zrobić zdjęć na ludziu (czyli na mnie😃) - trochę się bałam jak to będzie wyglądać, trochę nie było okazji, a trochę to od razu chciałam robić kolejny.
Na pewno nadrobię 👍🔥❤️

W rozmiarze XL potrzeba trochę więcej kwadratów, więc robiłam sobie różne próby, różne modele, wykorzystując różną ilość kwadratów i różne ich ułożenia


Planowałam dodać jakiś inny fajny kolor podczas łączenia elementów, ale jakoś nic mi tak do końca nie pasowało...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz