poniedziałek, 27 listopada 2023

Z dziwnych kwadratów - piękny topik

W ramach robienia porządków w rzeczach, które kiedyś tam zaczęłam, ale nigdy nie skończyłam (patrz: trzy-projekty-do-skończenia-cz.2 ) niektóre rzeczy tej jesieni rzeczywiście wykorzystałam i zrobiłam z nich coś konkretnego (a niektóre nie, jeszcze nie😃)

Spójrzcie na ten topik:
Kiedyś miało to być poncho, tyle że kwadraty zrobione były z dwóch różnych kłębków, i było to niestety widać. Starałam się ułożyć je tak, aby różnica jak najmniej rzucała się w oczy, no ale to szycie białą nitką zupełnie mnie nie przekonywało, w dodatku kwadraty wychodziły mi takie jakieś krzywe, to nie były nawet pełne kwadraty babuni, tylko jakieś wyciągnięte trapezy..... no i taka właśnie niezdecydowana i pełna wątpliwości zostawiłam projekt w takiej właśnie żadnej formie.

Pracując nad nieskończonymi projektami we wrześniu zdecydowałam się rozdzielić kwadraty obu odcieni i z tych, których było mniej zrobić taki fajny mały krótki topik.

Kolory dobierałam - nie będę ukrywać - w olbrzymich bólach 🤣🤣🤣

Chciałam wykorzystać kłębki, które już miałam w domu, więc kombinowania było co niemiara 😃 

Wydaje mi się, że ostatecznie całość dość ładnie domknęłam- brakuje zdjęć na ludziu, które ładnie podkreśliłyby styl tej kreacji.

Co o niej myślicie?
Czy długa droga od kwadratów do topiku wydaje wam się być uwieńczona happy endem...?😃❤️



























 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz