wtorek, 13 marca 2012

Szybko,szybko!

Szybko,szybko,juz za godzin pare kocyk bedzie u malej kruszynki,a ja chcialabym jeszcze zdazyc go pokazac.Zaczety co najmniej dwa lata temu,zostal wykonczony rzutem na tasme w te sobote,dzieki laskawemu kaprysowi losu,co mi nie przerywal pracy praca:) Welna dosc dobra,wedlug metki przynajmniej,ale czasami poprzerywana,niedobrze mi sie z niej robilo.Ale bylo jej calkiem sporo,zostala mi podarowana,wiec chcialam jakos w czyms wykorzystac.Schemat widelkowy latwiutki,wykonczenie raczkiem,aby juz niczego extra nie dodawac do wzorku,i tak dosc pstrokatego.Mierzy 115 x 95 cm.Zdjecia potworne,to przez pospiech,no szkoda.






Ps.Nie pozwalal mi blogger od dobrych paru dni dodawac komentarzy na moim wlasnym blogu,dopiero teraz mnie odblokowal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz