poniedziałek, 11 lutego 2019

Propozycje z gazetki

Cóż, czasami kupuję sobie gazetki z różnymi robótkowymi rzeczami. Staram się tego nie robić za często, bo przecież ja sama pomysłów mam tysiące, ledwo daję radę je spamiętać i uporządkować, ale czasami ciekawość bierze górę i ulegam impulsowi. Zdrowa ciekawość, bo przecież śledzenie nowych trendów i propozycji, obserwowanie innych niż moje ulubione i najkochańsze i powtarzane w nieskończoność kolorów, patrzenie co tworzą zdolniejsi ode mnie może mi tylko dobrze zrobić.
Ostatnio kupiłam więc dwie gazetki - w pierwszej niestety nic dla mnie, bo wszystko z filcu albo materiału, i choć już zaczęłam kombinować jakby tu to samo tylko na szydełku odtworzyć to jednak nie mam wielkiej na to ochoty, a więc i nadziei na realizację czegokolwiek :) Druga gazetka jest natomiast bardzo fajna, naprawdę bardzo bardzo fajna; poniżej pokazuję kocyki, które najbardziej mi się spodobały. Kto wie, może kolejna robótka będzie właśnie jednym z nich?:)
Podaję też autorki tych kocyków. 


"Baby CREATIVA - UNCINETTO E MAGLIA" 
Edizioni EMA s.r.l.
bimestrale n.40

Alessandra Lagnese

Rosa Giaccobe 

Anna Maria i Francesca Ciardiello 

Rosa Giaccobe 

Loredana Angiolini 

Anna Maria i Francesca Ciardiello 

Anna Maria i Francesca Ciardiello 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz