poniedziałek, 4 listopada 2019

Powrót zakładek

ZAKLADKI DO KSIAZEK NA PREZENTY

Wróciłam do robienia zakładek. Czasami dobrze mi i wygodnie powrócić do pomysłów z kiedyś. Na razie powtarzam schemat i wzór sprzed trzech lat, gdy to podarowałam je paru książkolubom. Ale parę nowych pomysłów już kiełkuje, więc pozwolę im bez pośpiechu rosnąć i się rowijać, niech przyniosą jakieś ciekawe owoce.
Poniżej stan z piątku - sztuk 15, kiedy to zrobiłam im sesję zdjęciową (były nawet prasowane z tej specjalnej okazji, choć tak naprawdę ich piękno polega także na tym, że można je zwinąć i schować do kieszeni podczas czytania:)

(tu jedna z poprzednich zakladek w uzyciu)
(tu poprzednie produkcje)

Zakladki do ksiazek przygotowane na prezenty

Bookmarks for Christmas' gifts

Czesc zakladki wystajaca z ksiazki od gory

Czesc zakladki wiszaca z ksiazki od dolu

Tutti i segnalibri pronti per essere regalati per Natale

I dettagli della parte alta dei segnalibri all'uncinetto

Details of my handmade bookmarks



2 komentarze:

  1. Świetne, takie kolorowe 🤗🤗🤗🤗
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, wszystkie razem wygladaja bardzo pstrokato:) Na szczescie w ksiazce jest tylko jedna zakladka, wiec troche to spokojniej wyglada :)
    Ja takze goraco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń