poniedziałek, 9 marca 2020

Szydełkowy komplet: sukieneczka i buciki

Sukieneczka i buciki na szydełku 


Śliczny kocyk, który już tu pokazałam, to jeszcze nie koniec przygotowań mojej teściowej na przyjście na świat Sofii. Wyszydełkowała też taką oto piękną sukieneczkę i buciki. Są to dwa malutkie arcydzieła.
(bardzo ciężko było mi zrobić ładne zdjęcia tym kreacjom, zwłaszcza buciki były trudne do właściwego uchwycenia; jestem jednak pewna, że będą przeuroczo wyglądać na malutkich stopkach)

Szydełkowe ubranko dla dziewczynki - kolor różowy

Zrobiona na szydełku różowa sukienka dla malutkiej dziewczynki

Zbliżenie na szydełkową sukieneczkę zrobioną dla malutkiego dziecka

Szczegół szydełkowej dekoracji na sukience

Góra ubranka - guziczki i wiązanie przy szyi

Szczegół rękawka

Zbliżenie na falbankę przy szydełkowej sukieneczce dla malutkiej dziewczynki

Szydełkowa sukieneczka widziana od lewej strony

Szydełkowe buciki zrobione do kompletu dla malutkiej Zosi

Szydełkowe różowe buciki z identycznym motywem jak sukieneczka

Buciki na szydełku, widok z boku, dobrze widoczne zapięcie i mały guziczek

Oba różowe buciki zrobione na szydełku



3 komentarze:

  1. Prawdziwe arcydzieło, i karczek i przedłużany stan zakończony koronką i falbanka przy spódniczce, a maleńkie buciczki cudeńka.
    Gratuluję przepięknych prac i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same piękności 💖💖💖💖
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wam najserdeczniej w imieniu teściowej, przekażę jej komplementy, będzie przeszczęśliwa :) Mnie zresztą też te jej piękności i arcydzieła dech zapierają.

    OdpowiedzUsuń